-------------
remcopijpers remcopijpers
Oproep op #tedxyams: Hack a Teacher - hack het profiel van de leraar vd toekomst www.hackateacher.com
Marlies1965 Marlies Slegers
Mediawijsheid - lesbrief voor kinderen, ouders en onderwijs vol leuke creatieve opdrachten web.me.com/marliesslegers… #weekvandemediawijsheid
warempel Tessa van Zadelhoff
5 Reasons Why i Want Ipad2 in My Classroom Ppt Presentation via @FransDroog | @scoopit bit.ly/u1bcum
ahcvandinter Antoine van Dinter
Tablets als de nieuwe generatie digiborden - edublogs.be/2011/11/17/tab…
Socrative Socrative
Apps Available! Socrative Student and Socrative Teacher apps are in the App Store. Use them on your iPad and iPhone. Feedback Appreciated!
kennisnet Kennisnet
Schrijf je snel in voor een gratis sessie over de betekenis van #robotica voor het #onderwijs op 2 december! bit.ly/tj3wyl #innovatie
Surface Microsoft Surface
Exciting news! The next generation of #Microsoft #Surface is now available for pre-order. More details at microsoft.com/Presspass/pres…
trendmatcher Willem Karssenberg™
Bits and History: Is 'Flipping the Classroom' zinvol? (deel 3) goo.gl/SCx2u Zeer lezenswaardig!
headlinesshow Showbizz nieuws
'Games veranderen vorm hersenen': Het spelen van games kan veranderingen veroorzaken in de hersenen van jongeren. bit.ly/ua8uyz
emijnsbergen Edwin Mijnsbergen
De sociale staat van Nederland: laagopgeleiden en internetgebruik: Het Sociaal en Cultureel… goo.gl/fb/1J3QM
trendmatcher Willem Karssenberg™
weblectures.nl moét je bekijken als je meer wilt weten over weblectures!
Netwijs Netwijs
Leraar heeft geen tijd om te experimenteren met ICT-gebruik in zijn les! bit.ly/u5sZ3g #netwijs #onderwijs
trendmatcher Willem Karssenberg™
"Leiding geven aan schildpad" goo.gl/SwnM5 | Boekje over onderwijsinnovatie in de praktijk. Geschreven en gedeeld door Peter Broerse
jeroenbottema Jeroen Bottema
Bekijk deze video -- Teaching in the 21st Century youtube.com/watch?v=075aWD… via @davidleqlercq
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.